måndag 25 augusti 2008

Modell för en dag, Bohus fästning och ett Grattiskort.

I onsdags var det ju dags för fotograferingen på The Studio, detta gjorde jag enbart för min dotters skull som fyllde 20 den dagen. Men....jag måste erkänna att liiite roligt var det allt. Utav 60 tagna foton blev ca 90 % ett "usch, bort med den hemska" men här kommer i alla fall en bild som var rätt ok (och en bild till hittar ni vid sidan i bloggen...)För en dryg vecka sedan var jag, Morgan och Lucas på Bohus Fästning och irrade runt i labyrinterna där under några timmar. Vi lyckades nog tappa bort varandra sisådär en tre-fyra gånger i alla fall men vi kom hem i samma bil till slut. Några bilder från den dagen kommer här...







Till sist ett grattis-kort som jag gjorde till en "pyssling" på scrappiz som har fyllt år. Djuren är från Doodle Factory, målade med distresser och grenen är utskriven i sillen.

Ha en riktigt fin vecka!

//mia

7 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, här fanns det grejer minsann! Kul att se för du har ju trots allt hållit korten lite hemliga..men men.
Du blev sååå tjusig på korten, fast jag tycker ju som sagt att du alltid är tjusig. Vi hade roligt vid fästningen även att paniken infann sig lite när vi inte fick tag i Lucas, så nästa gång tar vi med Walkie Talkies! Det blev ju ett fint grattiskort också som du pysslat ihop dom motiven har jag inte sett. -Kul!
Var rädd om dig!
Kram
Mojje

Anonym sa...

Håller med, bilderna från modell för en dag blev jätte bra. Det är svårt med bilder på sig själv.

Jag har givit svägerskan i uppdrag att boka tid åt mig hos en Frissa i USA, det skall bli en upplevelse!! Det skall vara ett exklusivt ställe, men omvandlat i svenska kronor skall en klippning kosta runt $25 ca: 155:- Det är billigare än slink in här i stan. Nu bor de i Cleveland, där ekonomi är som sämst i hela landet, vilket helt klar spelar in på priset.

http://lottafruh.blogg.se sa...

Vilka supersnygga foto på dej! Hoppas att ni hade en rolig dag
på "the Studio". En kompis har varit där med och deras foto blev oxå jättefina!
Ditt kort är häftigt med kul motiv och färger! Du är fantastiskt duktig på att få till det där lilla extra, som blir SÅ fint!
Bamsekram,
Lotta/ FruH

Tina sa...

Vilka härliga kort från fästningen!
Födelsedagskortet tittade jag länge på. Det är så fullt av fantasi o eftertanke. Du tänker till så innan du sätter ihop ett kort. Jag är mycket imponerad, inspirerad o lite avis. : ) Kram på dig, vackra vän !

Ewonne sa...

Wow, så snygg du är på fotona!!!

Och ett superfint grattis kort har du också gjort ♥

Örnen sa...

Vad snygg du blev på fotona!

Gillar verklgen grattiskortet du har gjort. :-)

Anonym sa...

Du är ju jättefin modell! :))

Ha en fin helg!

//M