söndag 3 augusti 2008

Jag har vunnit!!!

Förut när min dotter ringde så surfade jag lite sporadiskt in på Stämpelgårdens blogg samtidigt som vi pratade och där får jag se att mitt namn står med bland de två som vunnit ett av kitten nedan, jättekul!!! Jag bara skrek rätt ut i luren och Natalie trodde att jag slog i mig eller nåt...

För övrig så står jag mitt ibland sovsäckar och väskor här och packar grejor för fullt, om ett par timmar bär det iväg. Mitt i packandet kom jag på att jag har glömt alla våra regnkläder i klubbhuset på Emaus, de blev kvar där i onsdags när tjejerna red, så det är bara att åka dit och hoppas att de står kvar för det verkar som om det skulle kunna bli en och annan regnskur under lägret.

Ha det!

//mia

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS!
Kul att du vann, jag tror nog allt du har en hel del tur med dig..
Sitter och tänker på hur ni har det där i lägret hoppas det inte regnat alltför mycket över er idag. Hoppas ni har det bra!
Kram kram
Morgan