tisdag 8 juli 2008

Nedräkningen har börjat med ett somrigt kort!!

Hej på er alla!
Nu är det bara tre arbetsdagar kvar innan min semester drar igång!!!
Det ska bli skönt att bara få vara, utan en massa "måsten" och supertidiga mornar.
Vi har inte några stora planer för de kommande fyra veckorna utan tar nog mest dagarna som de kommer, skönt att bara få tid med varandra. Några tankar som vi har är väl att ta med barnen och meta någonstans, fotografera i naturen och sedan blir det nog en sväng till Göteborg för att spendera en dag på Liseberg.
Ett kort med den nya fyren från Stämpelboden har jag gjort färdigt idag, målad med mina gamla vattenfärger på tub, som jag dammat av efter lång dvala längst in i ett skåp.
Bakgrunden är inköpt på Formats rea i lördags och stämplad med distress-dyna i Walnut stain.
En skylt med handskriven text som jag satt fast med natursnöre och på toppen en spinner från Tim Holtz
Ha en fortsatt trevlig kväll!!
Kram mia

1 kommentar:

Anonym sa...

MMmm, jättefint kort! Otroligt vackert målat och det är roligt att se hur du även hanterar den sortens färger utan problem. Ett kort kombinerat mycket fint tycker jag. Man kan nästan känna doften av havet..-Vackert!
Snart ses vi och min längtan är total...
Kram
/Morgan