tisdag 8 juli 2008

Ett år av kärlek....

Idag är det precis ett år sedan jag träffade min goa pojkvän Morgan för första gången!

Jag minns fortfarande hur pirrigt det var när jag stannade bilen i Oskarshamn och gick in i Flandens blomsteraffär för att köpa med mig en liten present.

Sedan kom han in till parkeringen och skulle möta upp mig och jag satt och "gömde" mig i min bil för att få chansen att ta mig en liten smygtitt på honom innan jag samlade mod och började gå mot hans bil...

När jag närmade mig såg jag hur han fick syn på mig i sidospegeln och skyndade sig att rätta till det långa håret *fniss*

Som ni nog har listat ut så "träffades" vi via nätet och med en gång kände jag att han var/är en riktigt mysig kille, lugn, trygg, naturälskande, omtänksam...*R* och så har han flera andra kvaliteter...men de behåller jag för mig själv.

Morgan! Jag är så glad för att vi träffade varandra och fastän det blir lite ensamt här på Västkusten ibland på veckorna så är det värt att invänta helgerna tillsammans med dig!

Om några dagar så ligger flera veckors "samboliv" framför oss *mys*



Grattis på "ett-års-dagen" älskling!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

OJ, det var väldans detta...myspys nästan så jag fäller en tår ju, fast du vet ju att jag inte glömt att det är 1-årsdagen. Jag glömmer aldrig 1:a gången såklart. Jag minns att jag var så nervös att jag darrade. Jag kommer aldrig glömma det, det här 1:a året med dig har varit det bästa i hela mitt liv, varje stund som jag har med dig är hela tiden lycka och glädje. Du är vacker och underbar precis som du är. Du har ett stort och fint hjärta och som jag alltid sagt så är ditt hjärta säkerligen gjort av guld. Mitt hjärta bankar för dig och jag längtar efter dig oändligt mycket..Jag älskar dig vacker!
Var rädd om dig!
/Morgan

Anonym sa...

Vad sött! Vackra rader också. :)

Jag träffade Terje via Fotosidan.se och första gången man sågs glömmer man aldrig. Vi förlovade oss 17 maj 2002, gifte oss 6 juni 2003. :) Han ville väl inte riskera att glömma högtidsdagarna... Så nu har vi varit gifta i fem år.

Önskar er all lycka!!

//Malin