söndag 6 juli 2008

Hey, vart tog solen vägen??

Igår var vi i Göteborg och trängdes bland alla Springsteen-fans. Hela stan vimlade av folk och skräp från fredagens efterfest. Min kamera fick jag hämtat och det blev ett besök på Format, som hade rea-start. Vi råkade även passera det hotell som beboddes av artisterna och kryssade mellan massor av människor med kameror i olika storlekar som hoppades få en skymt av idolerna...


Så ville jag ju fånga en massa saker på bild idag...hm, inte direkt nåt fotoväder :(


På väg ut till Torp tog jag dock ett par bilder som jag tycker blev lite roliga trots det gråa vädret.






Ha en fin eftermiddag trots allt så hörs vi igen snart!

kram mia

1 kommentar:

http://lottafruh.blogg.se sa...

Tack allra sötaste Mia för dina gulliga ord i min blogg, man känner sej mycket bättre då! Du är SÅ värd denna award, jag bara önskar att fler hittar hit till dej! Kan tänka mej att det är härligt med en ny kamera, min stira tös jobbar i sommar för att köpa en vettig kamera!
Ha det superduperbra!
Kram,
Lotta/ FruH