fredag 27 juni 2008

Nemi

Idag när jag var inne och tittade på Malins blogg så blev jag så sugen på att bläddra lite bland seriestripparna med min absoluta favvis Nemi...den här illustrerar perfekt hur duktig jag är på att sy ;) Flera gånger har mina tjejkompisar fått associationer till mig när de läst Nemi så vi är väl funtade på liknande vis jag och hon...

Faktum är att mina sovrums-gardiner är upplagda till rätt längd med hjälp av gem *r*, det var bara tänkt som en tillfällig lösning...hm, de har suttit där sedan mitten av januari...
Ha en trevlig fredag-kväll, återkommer senare med lite pyssel som tjejerna och jag gjorde igår...


//mia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nemi är cool. Hennes humör påminner rätt ofta om min 18-åring här hemma ;)

Ha en bra dag!

//M

Anonym sa...

Jo, men gem är ju bra saker och finns i mängders med färger, tänk förr när det bara fanns en sort! Fast jag tänkte på det om vi någon gång ska tapetsera..du tänker väl inte ta fram häftpistolen du har i städskåpet då!? :)
Hoppas du har det bra vacker!
Kram
/Morgan