tisdag 1 april 2008

min födelsedag firas så här...


Imorgon ska jag arbeta i Göteborg hela dagen...och kvällen. Det är industri-och handelskammardagen på Skandinavium och jag ska vara med som värdinna för Pininfarina och visa upp våran produkt (Volvo C70). Idag har jag kört ner en silvermetallic sån här snygging till Gbg och kört den i gångarna inne i Skandinavium, kul.
Det bär iväg vid 07.30 imorgon för att bygga ihop montern och leverera bil nummer två, en svart dito snygging och sedan blir det nog en lunch med kollegorna innan besökarna kommer insläntrande (eller invällande med tanke på det ringa antalet av 5000 anmälda...) vid 16-tiden.
Ja, jag tog ut semester imorgon för att fira min födelsedag med en "rå-om-dig-själv-och-njut-dag" men så blev det med den...tur att chansen återkommer nästa år vid samma tid...med ytterligare några rynkor i ögonvrån ;)

1 kommentar:

Morgan K sa...

Volvofrälst som jag är får jag nog säga att C70:n är fin. Men bäst och vackrast och underbarast..-det är du! GRATTISKRAMAR