söndag 7 augusti 2011

Some more creations and photos.

Hej,
Eftersom förra inlägget var första livstecknet på väldigt länge så passar jag på att göra ett till idag.
Först vill jag visa ett bröllopskort som jag gjort på beställning. Brudparet är en ministämpel från Hänglar, som jag stämplat på en tag från Magnolia. Även den söta texten är från Magnolia.
----------------
Since yesterdays posting was the first one in a long time I will make another one today as well.
First of all, I want to show you a wedding card that I made, an order from a woman at work. The wedding couple is a miniature image from Hänglar, that I stamped on a tag from Magnolia. The cute sentiment is also from Magnolia.

Texten på insidan är min absoluta favorit från Tim Holtz.
------
The sentiment on the inside is my absolute favourite from Tim Holtz.

 En poststämpel från Inkido och motiv från Vilda.
-----
A postagestamp from Inkido and an image from Vilda Stamps.

Ett kort som blev färdigt igår med massor av olika stämplar på framsidan, bla TH, Pink Paislee.
---------------
Here is another card that just got ready, and I've used a lot of different stamps on the front, TH, Pink Paislee, among others.


Insidan är med samma TH-text som föregående kort och kanterna är stämplade med flera olika stämplar samt färgade med distresser.
Andra sidan är uppbyggd som ett sånt där bokalster som jag sett flera urläckra varianter av, och inuti har jag använt ett notpapper som jag stämplat med ett par motiv, satt en rosenbukett i nedre hörnet och ett par utklippta fjärilar.
På utsidan av boxen, en ros och en fågel från QK, samt en provdocka från Whimsy, som jag målat med crackle paint.
---------
The inside has the same TH-sentiment as my last card and the edges are stamped with various stamps and chalked with distress ink pads.
The second side is built up as one of those book projects that I've seen on different blogs and on the inside I've used a note-paper that I've added some extra stamped images on. A bouqet of roses in the corner and a couple of butterflies, cut from a paper is also added as decorations.
On the frame I've used QK-dies, rose and bird and Whimsy die manequin (painted with crackle paint) and a sentiment from Whimsy as well.


Sista alstret är en layout med en helt underbar bild på mitt barnbarn.
-----------------
The last creation is a layout with a very cute photo of my grandson.


Jag har några fina foton att visa med.
Det första är en härlig bild på min sambo.
-----------
I have some photos to show you as well.
The first one is a lovely picture of my boyfriend.


Detta är ett "säkert" möte mellan den ena av mina nya hundar och en av katterna ;)
------------------
this is a "safe" meeting between one of my new dogs and one of the cats ;)


Här ligger den andra lilla voffan och myser i min säng...
----------------
Here is the second cutiepie cuddling in my bed...


Det var allt för denna gången.
Ha en fortsatt bra sommar, när solen skiner...NJUT, när det regnar...PYSSLA!
-------------
This is all for now.
Have a nice summer (whats left of it) and don't forget to enjoy the sunny days and on the rainy ones....CRAFT!


Kram Mia/Hugs Mia

2 kommentarer:

angelwhispers sa...

What a big post just loving your work its so inspiring and boy what a fab layout so beautiful! Chanelle xxx

I don't know if its me who is missing it but have you as translater on your blog as I would love to read your posts? Sorry if I have missed it xx

angelwhispers sa...

Thank you so much for translating it for me I do appreciate it!!! Its so good reading about your family and the beautiful cards and creations you make and boy I love your Grandson he looks adorable. Chanelle xxxx