måndag 5 maj 2008

Långledigt och vackert väder!

Nu är man tillbaka i vardagslunken igen efter en lång, skön ledighet med vackert väder. Vi har varit ute på en del utflykter, bla till Alingsås och Emaus.

I lördags var vi hos min "pappa" i Vänersnäs och mina barn tyckte att vädret lämpade sig alldeles utmärkt för ett dopp i Vänern, jag trodde allvarligt talat inte att de skulle våga sig i det iskalla vattnet (jag har verkligen inte lärt känna mina egna barn...) utan sa att de kunde doppa tårna och om de fortfarande tyckte det var varmt så fick de ta ett dopp. Jojo, undrar när det blir dags att åka till sjukan och skämmas för att nån av barnen fått lunginflammation *R*

Idag har jag gjort ett kort med en underbar stämpel från Suzy Toronto (kolla in LottaFruH!!) som jag ska skicka till någon...tillsammans med en liten present...undrar vem den lyckliga mottagaren blir den här gången *trumvirvel*



Jag har även jobbat med ett annat pysselprojekt, men det håller jag för mig själv ett tag till.

Ha en trevlig vecka!!

kram mia

2 kommentarer:

http://lottafruh.blogg.se sa...

Visst har det varit skönt med långledigt, men man blir helt veckovill nu när det ska bli vardag igen.....Ditt kort är helt
galet underbart, härligt med dessa Suzy T! Vad fin blomman är, är det den nya Primablomman?
Ha det megabra!
Lotta/ FruH

Morgan K sa...

Det var härligt med ledighet, semestern är ju dock inte långt borta gäller att blicka framåt.
Ett "urtjusigt" kort som vanligt du gjort. Stämplarna är på nått sätt lite "mystiska" eftersom dom inte har något ansiktsuttryck. Men dom är verkligen fina. Du har målat fint och dekorerat fint. Jag ska inte avslöja vem som ska få kortet..och glöm inte att du är alltid bäst för mig!
Varm till dig...