lördag 10 maj 2008

Ett bröllopskort på beställning.

Jag har fått beställning på ett bröllopskort och här är det färdiga resultatet.
Ett tredelat kort som sitter ihop med ett sidenband och med en fin text på framsidan.


Insidan av kortet med brudklänning från Penny Black och rosen ifrån Stämpelboden.

På baksidan av kortet har jag embossat och sandpapprat ett papper från Wild Asparagus och satt dit ett par swirls från qk-rev, en primablomma, som jag fäst med en blombrads och en text som jag skrivit ut på datorn.

1 kommentar:

http://lottafruh.blogg.se sa...

Hej, nu är jag åter och tittar på dina fina alster efter en solig helg i vår stuga! Ditt bröllops kort är mycket vackert och stilfullt med utsökta detaljer!
Ditt kort i ditt förra inlägg är så fint och texten underbar!
Ha det så gott!
Många vårkramar,
Lotta/ FruH