söndag 3 januari 2010

Happy New Year!!

Hej och välkomna in i ett nytt år av drömmar och förväntningar!
Jag har inte avlagt några löften utan tänker gå in i detta år som ett oskrivet blad och hoppas och kämpa för att det som skrivs blir riktigt bra.
Ett flaskkort har jag gjort, året till ära, med en ny stor klockstämpel.

Under några dagar kring nyåret var jag ute hos Susanne och pysslade, inventerade butiken och umgicks med henne och familjen. Så mysigt!! Gjorde detta kort med en Tilda från årets julkollektion från Magnolia. Jag har målat motivet med mina Tombowpennor, helt ljuvliga att färglägga med.

Jag hoppas dock att jag kommer bli bättre på att utveckla mitt fotograferande detta året och att delge resultatet här i min blogg. Nu när denna utsikt snart försvinner från mitt fönster så vill jag passa på att dokumentera den...

En kvällsbild...

En härligt kall förmiddagsbild från idag....


Nu är det för övrigt riktigt kallt och snöigt ute. Ok, det blir lite svårt att ta sig fram på mindre vägar och upp för hala backar men.....jag ÄLSKAR det!!! Så härligt med det kalla klara vita....mmmm!

Ha en riktigt bra fortsättning på det nya året!

Kram Mia

4 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

God fortsättning!

Sååå vackra vinterbilder!
Och flaskkortet var bedårande vackert, rackans snygg stämpel må jag då säga!

Hoppas allt är bra med dig!
Kraaam// Angelica

Mrs X sa...

Jag tycker att du redan är väldigt duktig på att fotografera och jag blir sååå avundsjuk på din utsikt - helt fantastiska bilder!!

Vad roligt att ni haft det trevligt, du och Susanne - jag är säker på att hon uppskattade hjälpen! :) Och dina alster blev jättefina, den där stora klockstämpeln var riktigt läcker och den lilla lucian är ju bara så söt!

Kram Helén

Anonym sa...

Det ska bli spännande att se mera bilder här i bloggen, du började året med 2 fina iaf...-bra!
Kram Morgan

Susanne sa...

Tack för några helt underbara dagar ihop med dig Mia!! Det va jättekul och jag saknar dig!!

Jättefint kort du gjort och fotona är super!!
Kram
Susanne