söndag 20 december 2009

Årets Idolvinnare Erik Grönwall!!

Hejsan!
Här är jag då äntligen och gör ett litet inlägg, det har varit otroligt dött här i min blogg så länge att jag nästan skäms.
Det är svårt att få tid och ork att räcka till och då kan det bli lite långt emellan gångerna.
Idag åkte jag och flickorna ut till Torp Köpcentrum eftersom Erik Grönwall skulle komma dit och uppträda, samt signera sin nyinspelade cd. Visst har han glimten i ögat den lille pojken ;)
Jag parkerade Nicole vid staketet längst fram en hel timme innan det skulle börja och sedan gjorde jag och Trinity en grundlig inventering av Olles Leksaker innan vi ställde oss på ovanvåningen för att se Idolshowen.
Nicole köpte ju naturligtvis en cd, som hon sedan fick signerad, och ett mysfoto med idolen blev det också. En mycket bra lördag blev det alltså =)
Vill även passa på att visa ett par alster jag knåpade ihop för ett tag sedan.
Detta flaskkort gjorde jag efter inspiration från Magnolia Magazine och resultatet blev riktigt bra. Nu gäller det bara att inhandla lämplig flaska att hänga det runt och ge bort i julklapp.

Jag har även gjort ett julkort med nya magnoliastämplar.

Jag gjorde ett besök i deras nyöppnade butik i Borås för ett tag sedan och passade på att köpa med mig lite scrapgodis.


Nu är det inte långt kvar till jul och jag har mycket kvar att göra innan jag och flickorna tar med oss Maja (katten) och åker till Oskarshamn och Kalmar över juldagarna.
De flesta julklapparna är köpta men skall alla slås in (och hittas på alla mina braiga gömställen...) och idag har jag faktiskt hunnit med att göra både saffransskorpor och knäck. Någon gran blir det inte i år men kanske köper jag en plastgran och ställer upp som en nödlösning.
Jag hoppas att ni alla får en riktigt God Jul!!
Kram Mia


5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad jag tycker om idolvinnaren behöver jag ju inte skriva här men inte var det min favorit iaf dock inte sämst. Kul att det blev en bild och hon ser så salig ut. Som vanligt fina scrapperigrejer du gjort. Knäck och grejer har du också hunnit med...-bra!
Kram
Morgan

Marie sa...

Hej!

Det blir något fel när jag skickar mail till dig, de kommer tillbaka.

Hoppas du får en fantastisk jul!
God Jul och Gott Nytt År!

Marie med familj

Anneli sa...

Vilket underbart flaskkort och julkort mycket snyggt

Jag och önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Kraaaaaaaaaaaaam från Anneli

Anita/AniLi sa...

Kikar in för att önska dig ett GOTT NYTT ÅR!

Kram Anita

Susanne sa...

Taggen e jättefin och kortet e bedårande!!!

Kram
Susanne