torsdag 5 februari 2009

Utmanad och massor av awarder!!


Jag har blivit utmanad av:


REGLER


1.Länka till den som utmanade dig.

2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv

3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg

4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,

så de uppmärksammar att de blivit utmanade


MINA SANNINGAR


1. Jag har ett väldigt dåligt lokalsinne och behöver

vägbeskrivning både till och ifrån nya platser.


2. Jag dansar gärna framför spegeln i provrum *r*

En gång när jag provade en festklänning och stod framför spegeln och partade loss

såg jag till min fasa att det blivit en glipa i skynket och en karl

satt utanför på en stol och glodde roat på mig...pinsamt.


3. Jag är enormt höjdrädd och blir skakig i knäna bara av

att gå upp på en trappstege.


4. Jag har navelfobi och klarar inte ens av att peta mig i naveln utan

att bli alldeles svimfärdig.


5. Jag är beroende av nikotintuggummin


6. Jag kör nästan alltid för fort

(hemskt men sant...försöker bättra mig)


7. När jag går och handlar kläder är jag rädd att köpa något som är

för ungdomligt så att jag ska verka patetisk...*R*

Jaha, det var den stunden av sanning och ni som läser min blogg har tystnadsplikt!!

Hmm, vem ska nu få den stora äran att komma fram med några sanningar...


1. Min Mojje (såklart)

2. Gunilla

3. Malin

4. Petra

5. Anita

6. Marie

7. Tina

Ska bli spännande att få veta lite om era mörka hemligheter ;)


Jag har även fått ett helt gäng awarder från NetteR

....och den här tjusiga awarden har jag fått av Skogstokiga Petra!



Tack så mycket!


Jag ger vidare dessa till alla er som besöker min blogg!

4 kommentarer:

Gunilla sa...

Gapskrattar....

Att du har dåligt lokalsinne visst jag faktiskt inte. Men att du dansar i provrum förvånar mig inte det minsta.
Navelfobi låter...ehh...intressant. Jag visste inte ens att man kunde ha fobi för navlar. :)
Och att du kör som en biltjyv det vet halva Uddevalla om, vi har märkt det;)
Men du Mia....du är ungdomlig och får klä dig så. Jag tror inte någon skulle komma på tanken att du är patetisk, eftersom du inte är det:)

Kram på dig

Anonym sa...

Har jag blivit utmanad till att svara på frågorna? Såg mitt namn där nämligen :) Fast jag vet inte hur det går till ;)

Ha en fin dag!!

Kram

//M

Anonym sa...

Vet inte vad jag gör för fel, men det ser helt knasigt ut i min blogg, utmaningen alltså.

//M

Anonym sa...

^Åh tusen tack Mia för utmaningen ska se om jag kan berätta något mer har gjort den 3 gånger förut men lika roligt är det att läsa om alla!Alltid lika kul och hälsa på i din blogg!

Kramen!

Ps jag missar mässan i år hade varit kul och ses!