torsdag 12 februari 2009

Äntligen några foton!! Finally some photos!!

Här kommer då äntligen ett par nya foton! I helgen var det soligt ute och den här skuggan föll på väggen. Det är mitt "änglaspel" som avtecknar sig.
----------------------------
Here are finally some new photos! Last weekend it was sunny and this shadow fell upon my kitchenwall.
Jag köpte min första bukett tulpaner för i år förra veckan och tog några närbilder av de härliga blommorna. Våren kommer i år också...
----------------------
I bought my first bouqet of tulips last week and got some close shots of those wonderful flowers. Spring is coming this year as well...
Ha en trevlig kväll! Have a nice evening!
Mia


5 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen, vad trevligt få se lite nya bilder du må tro att jag väntat på det från dig. Jag fick ju aldrig se hur resultatet blev på dessa motiv utan bara vara med när korten togs. Det sk änglaspelet blev ju värsta skuggspelet istället. Skarp och fin blev den bilden, gillar även tulpanen en bild med fint skärpedjup och helt okej bakgrund. -Bra bra!
Ta´t lugnt!
Kram Morgan

Anki sa...

Underbara kort! Tusen tack för din kommentar om mina stämplar. De släpps ju nu klockan 17.00 - så gissa om jag är nervös...Hua....

Kram - Anki

Tina sa...

Läcker tulpan !! Den är ju nästan svart i fronten :) Snygg kontrast!

Anonym sa...

Gu va fin din blogg blev!! Skitsnyggt! Jättefina foton med! Önskar att jag kunde ta så fina bilder...
Ha en underbar alla Hjärtans dag!!
Kram
Susanne

Anonym sa...

Jättefin bild på tulpanerna, fint med upprepningen med den i bakgrunden.

Ha en fin dag!
Kram

//M