måndag 2 juli 2012

Jag har fått "påssjuka"


Hej på er!

Nu är det nedräkning mot semestern... knappa två veckor kvar.
En del pyssel har det blivit på sistone men jag har varit dålig på att dela med mig,
i alla fall på bloggen.
Jag har fått dille på att dekorera papperspåsar, kul och bra att ge bort.


Denna påsen fick min dotter när hon slutade skolan, med såpbubblor och 
en Littlest petshop figur i. Stämplarna som jag använt kommer från Stämpelkällan.



Denna påsen gav jag bort i studentpresent med mumsigt innehåll.


Även denna påsen blev en gåva, fylld med godis.



Denna layout är mitt bidrag till Scrapfabrikens Juni-tävling och
temat var Jordgubbar.

Jag hade ett härligt foto på min dotter från midsommar förra året och klippte ut henne 
och satte henne på en papperspåse.
Inuti påsen finns plats för en tag med lite text om dagen, roligt att ta fram om några år.

Just nu håller jag som bäst på att knåpa ihop ett par alster till Scrap-Perras sommartävling.
Dessa lägger jag upp här så småningom så kom gärna tillbaka och kika.

Ha en bra vecka!
Kram Mia

Inga kommentarer: