måndag 21 november 2011

111111kl11:11 and another challenge at Bildmålarna.

I år inföll ett magiska klockslag som kan vara värt att dokumentera och eftersom jag var ute på promenad med vovvarna så blev mina bilder så här...
--------------
This year there was a magical date/time that could be worth documenting and since I was walking the dogs at that time, my pictures turned out like this...


Nikki


Wilma...som showar lite extra...
---
Who puts up a show for the camera...


Jag har även gjort ett alster till Bildmålarnas challenge som handlar om "glitter"
------
I also made a card for Bildmålarnas' challenge- this time it's "sparkle"


Denna gången gjorde jag ett lådkort som jag hittade här...
----
This time I made a boxcard that I found here...


That's all for this time.
Take care!
Mia

Inga kommentarer: