lördag 27 november 2010

Snöyra och sneakpeak...

Hej igen!
När jag nu ändå sitter framför datorn passar jag på att lägga upp ytterligare ett inlägg.
Imorse när jag vaknade för att åka till jobbet....klockan 03.45....var det ca 30 cm snö på vår uppfart så det var bara att sätta igång med styrketräning...
När jag kom hem på eftermiddagen såg det ut så här, visst är det vackert med all snön!
Nu ska jag bara försöka hinna med att pynta och få lite adventstämning här hemma innan morgondagen....
På tisdag är det äntligen min tur att få göra ett inlägg i Stämpelkällans blogg, men jag kan inte riktigt vänta på min tur utan måste få visa er en liiiiiten sneakpeak ;)
Jag hoppas att ni kikar in i DT-bloggen ofta så ni inte missar alla nya härliga alster som visas där, i stort sett varje dag.

Ha en fin 1:a advent!
kram Mia


3 kommentarer:

Kat! sa...

Mia...va mysigt det ser ut, ert nya hus.... hoppas ni kommer att trivas där... trevlig advent, kram Kat!

Anonym sa...

Vi har nog nästan lika mycket snö på denna sida landet nu och det snöar även ute nu, jag får se hur mycket det kommit när man vaknar imorgonbitti. Visst blir allt annorlunda med snö det blir helt andra bilder. -Ha en bra 1:a advent!
Morgan

shakke sa...

Hej!
Hade du kunnat vara snäll och rösta på min lovebag? Hade betytt jättemycket.
http://www.mylovebasket.com/profile/jacquline-wendel-3542560

Skriv i min blogg när du gjort de!
KRAM