tisdag 13 oktober 2009

Två dagar kvar!!

Nu har jag precis kommit in från en liten promenad som jag och Maja tog i skogen. Hon älskar att vara ute och skulle gärna springa fritt men efter att vi förlorat en älskad katt så har jag och barnen bestämt att Maja bara får vara ute i koppel.
Man ser så många överkörda katter längs vägarna och den risken vill vi inte ta.
På torsdag är det mingelkväll på Countryscrap mellan 18 och 20 och jag hoppas det kommer många glada pysslare. Själv skall jag vara där och kommer att dema lite "Make and Take".
Här kommer en liten smygtitt på vad ni kommer att kunna göra....


Jag hoppas bilderna kittlar nyfikenheten och att ni kommer ut till Stenshult och gör mig sällskap på torsdag. Det kommer att finnas en del smaskiga erbjudanden i butiken och massor av nyheter har kommit in.
Vi ses!!
Kram Mia


3 kommentarer:

Anneli sa...

Men så söt Maja är vilken goding, förstår att du rädd om henne. Det är så otäckt när dom blir påkörda..

Men så kul med en mingelkväll på Countryscrap den hade jag velat gå på, så synd att man bor så långt ifrån.. Hade gjärna velat se dig dema "Make and Take".

Få titta på bilderna sen.

Krammm Anneli

Anonym sa...

Aha, på din promenad blev det kattporträtt det funkar ju fint med en så vacker katt. :) -Bra bild! För min egen del blev det många olika motiv. Lycka till på Make and Take!
Kram

Mrs X sa...

Åh, vad kul med mingelkväll! Varför, varför bor jag så långt bort?! Hoppas att ni får trevligt och att det blir riktigt lyckat!! :)